środa, 13 listopada 2013

fantastyczna postać

Na lekcji języka polskiego 31 października opisywaliśmy fantastyczną postać.Moje przygotowania wyglądały tak, że na początku nie szło mi najlepiej. Wieczorem dopiero zacząłem robić maskę. Ja narysowałem szkice, tata mi ją posklejał i pomalował lakierem. Moją postacią był IRON MAN. Jest to główny bohater filmu science-fiction o tytule IRON MAN. Iron Man to człowiek, który stworzył niesamowitą zbroję, która która dała mu super moce. Wybrałem tą postać, ponieważ Iron Man jest moim idolem. Jest silny, odważny ,i ja też chciałbym taki być.

5 komentarzy:

  1. W Twojej pracy brakuje: informacji o zadawanych pytaniach i najlepszym przebraniu (nie było cię na lekcji, ale możesz skorzystać z blogów kolegów i napisać: "Nie było mnie na lekcji, ale czytając o przebraniach moich kolegów na ich blogach uważam, że najlepsze przebranie miał....; Gdybym był na lekcji, zadałbym z chęcią pytanie.... Zapytałbym go o....") - uzupełnij. Twój post jest za krótki (ma tylko 9 zdań). Nie stawiamy przecinka przed "i".
    Zadania do wykonania do 29.11.:
    - Załóż nowy post pod tytułem "Moja ulubiona baśń",
    - Przedstaw Twoją ulubioną baśń przynajmniej w 30 zdaniach (omów treść, kto napisał baśń, dlaczego jest Twoją ulubioną baśnią, możesz również podać ciekawostki, np. czy została zekranizowana, czy jest popularna, dlaczego jest chętnie czytana...);
    - Skomentuj post na temat lekcji z fantastycznymi postaciami na blogach Zosi, Pawła i Franka. W komentarzu możesz zadać pytanie do autora, ale nie zaczynaj pytania od słowa "czy". W komentarzach nie oceniaj swoich kolegów, a pytaj o dodatkowe informacje.
    Zanim wybierzesz swój utwór do analizy, sprawdź, czy jest on baśnią. Definicja: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ba%C5%9B%C5%84
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oskarze, Chciałbyś tę postać przedstawić jeszcze raz , jakby były takie lekcje ? Chciałbyś mieć takie lekcje polskiego jeszcze raz?Byłeś zadowolony z siebie kiedy skończyłeś opowiadać ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasio jak skończyłem opowiadać ulżyło mi bo nie lubie wypowiadać przed publicznościom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cię rozumiem Oskar, bo ja też bardzo nie lubię publicznych wystąpień. Paweł mówi, że Twoje wystąpienie na lekcji wyszło bardzo dobrze, więc podwójne gratulacje dla Ciebie - za fajne wystąpienie i za pokonanie strachu !

    OdpowiedzUsuń